De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zaterdag, oktober 25, 2003
RTL Boulevard of broken dreams
Een van de eerste actualiteitenrubrieken op de Nederlandse tv die wat dieper op de Amerikaanse verkiezingen in ging was natuurlijk RTL Boulevard. Jammer dat ze mijn weblog niet hadden gelezen, want vrijwel elke nieuwtje bleek niet te kloppen. Ook een gave op zich. Zo noemden ze Bob Graham nog, terwijl die zijn campagne al heeft opgedoekt, noemden ze Howard Dean een controversiële huisarts (dan waren Jimmy Carter en Michael Dukakis ook controversieel), of wisten ze – net als een aantal Nederlandse kranten – te melden dat sommige kandidaten zich diep in het rood had gewerkt door miljoenen meer uit te geven dan ze hadden binnen gehaald. Als ze even hadden teruggebladerd hier, dan hadden de koene redacteuren van RTL Boulevard kunnen zien dat een aantal Democratische kandidaten meer hadden uitgegeven dan ze in het derde kwartaal aan financiën hadden binnengesleept. Maar reken maar dat er nog geld in de schatkist zit, hoewel we ook zeker kunnen zijn dat dat voor sommige kandidaten na januari niet meer het geval zal zijn.
Hoe dan ook: ik moet niet al teveel zeuren, want Beau en zijn beestenboel besteedden in ieder geval wel aandacht aan mijn hobby. Dat heb ik Nova en Twee Vandaag nog nauwelijks zien doen.




© Marc van Gestel 2003 - 2004