De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

donderdag, november 13, 2003
Levert Dean Bush geld op?
Ik vind het persoonlijk wat vergezocht, maar volgens de Washington Post kan de “bedreiging” van Democraat Howard Dean bijdragen aan nog vollere campagneschatkisten van George W. Bush. De president denkt al zo’n 170 miljoen dollar binnen te halen, en hoe Dean er voor kan zorgen dat Bush zelfs dat bedrag zal passeren is mij een raadsel. De kans bestaat dat Bush al deze week de 100 miljoen-grens overschrijdt. Daarmee heeft hij dan al meer bijeengeschraapt dan in de hele campagne van vier jaar geleden. Of hij of zijn campagnewerkers dan onder de indruk zullen zijn van Dean, die eind september “pas” (niet gedacht dat ik hier het woord “pas” zou gaan gebruiken) 25 miljoen dollar had binnengehaald. Ik denk het niet.




© Marc van Gestel 2003 - 2004