De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zondag, december 14, 2003
De media blijven het proberen
Het geeft niet hoe vaak zij nee zegt, de media blijven aan Hillary Clinton vragen of zij een rol in de komende verkiezingen gaat spelen. Afgelopen week gaf zij aan dat ze niet geïnteresseerd is in een kabinetspositie in een mogelijke Democratische regering, en dat het te vroeg is om te speculeren over de functie van vice-president. Na dat antwoord begon de speculatie over een eventueel vice-presidentsschap voor Hillary Clinton. Of ze nou wel of niets iets zegt, speculaties blijven het gevolg. Lastig. Maar ik vraag me af of Howard Dean zit te wachten op zo’n high profile running mate. Ik denk van niet. John Edwards lijkt me een beter alternatief. Of, als hij een vice-president met een groot ego wil, Wesley Clark. Toch is een groep uit Florida begonnen om Hillary Clinton zo ver te krijgen dat ze zich toch nog kandidaat stelt. Hillarynow.com wil kiezers aansporen Clinton als write-in-kandidaat op te schrijven op het kiesformulier (elke kiezer mag ook zelf een kandidaat opschrijven op het stembiljet, daarvoor is ruimte vrijgelaten op het formulier).




© Marc van Gestel 2003 - 2004