De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zaterdag, januari 03, 2004
Nieuwe lezers
Welkom, nieuwe lezers. Dankzij het weblog van Wim de Bie zag ik een flinke groei in lezers. Als u een beetje rond kijkt op mijn site zult u zien dat ik al een aantal maanden druk bezig ben met het bijhouden van het Amerikaanse verkiezingsnieuws. Vooral omdat ik dat leuk vind om te doen, maar ook om de lezers van mijn log op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen. Ik zal niet alleen kranten en websites bijhouden, maar ook uit mijn boekenkast putten en de verslaggeving van radio en tv tegen het licht houden. Mochten er dingen onduidelijk zijn, laat dan niet na om mij te mailen. Ik probeer dan zo goed als ik kan zaken te verhelderen. Ik hoop dat ik uw aandacht tot en met de verkiezingen in november vast kan blijven houden. En bij voorbaat excuses dat u vrijwel nooit plaatjes of andere grafische opvrolijkers op dit log zult aantreffen. Het gaat mij puur om inhoud.





© Marc van Gestel 2003 - 2004