De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

maandag, januari 19, 2004
Zeldzame toespraak in Iowa
Wanneer niemand haar meer had verwacht, duikt ze nu op in Iowa: Judy Dean, de cameraschuwe echtgenote van Howard Dean. Zij sprak tweemaal vijf zinnen bij campagnestops van haar man in Davenport en Cedar Rapids in Iowa.
Als ik haar was, zou ik lekker thuis mijn werk blijven doen en haar man lekker aan zijn eigen carrière laten werken. Dat kan hij best.
Maar de media zijn weer blij met haar bezoek aan Iowa en de aanhang van Dean vast ook. Mocht Judy het schoppen tot first lady, dan krijgt iedereen nog genoeg van haar te zien. Lijkt me vroeg genoeg.




© Marc van Gestel 2003 - 2004