De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zondag, februari 29, 2004
Bush overspoelt markt met tv-reclame
De herverkiezingscampagne van Bush zal komende maand voor maar liefst 3,6 miljoen aan tv-reclames via de kabel uitzenden, vrijwel zonder uitzondering in staten die voor Bush van belang zijn in november. Het is het eerste deel in de strategische tv-oorlog van het Bush-team. Er is onder andere zendtijd ingekocht bij CNN, MSNBC, CNBC, Fox News Channel en Fox Sports Channel (vooral tijdens NASCAR-races, want mannen die naar NASCAR-races kijken, blijken volgens de opiniepeilers een belangrijk stemblok te vormen). Het meeste geld wordt voorlopig gestoken in de twee zenders van Fox. Bij Fox Sports begrijp ik dat, maar de kijkers naar Fox News zitten volgens mij al veilig in het Bush-kamp, dus daar zouden ze niet per se veel geld in hoeven te steken. Maar ik ben dan ook geen campagnestrateeg.




© Marc van Gestel 2003 - 2004