De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zaterdag, maart 27, 2004
Gala Democraten zoals verwacht succes
Afgelopen donderdag was het zover: feest bij de Democraten. Op het jaarlijkse gala van de Democratische partij was tout Democratisch Amerika van de partij: Jimmy Carter, Bill Clinton, Al Gore, John Kerry, Eugene McCarthy, George McGovern. En dat allemaal om geld in te zamelen voor partij en kandidaat. De opbrengst was van tevoren al zo'n beetje bekend: 11 miljoen dollar. Ik heb er al eerder over geschreven. Ik kan niet uit de eerste hand vertellen of het nog een beetje gezellig was, maar ik was dan ook niet uitgenodigd. Aan de andere kant, het was een traditionele barbecue, inclusief papieren bordjes en plastic bestek en de onvermijdelijke lappen half vergaan of nog half levend vlees op het rooster, dus mij is in ieder geval een gang naar het GW Hospital bespaard gebleven.Nu is me wel meteen duidelijk waarom Dennis Kucinich niet aanwezig was: hij is als veganist vast niet dol op barbecues. Toch hoop ik natuurlijk over vier jaar wel een uitnodiging te krijgen. Principes zijn er om opzij gezet te worden.




© Marc van Gestel 2003 - 2004