De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

dinsdag, maart 16, 2004
Kerry's geheime staatshoofden
Vorige week vertelde John Kerry dat er buitenlandse staatshoofden zijn die willen dat hij in november president Bush verslaat. Dat moet je natuurlijk nooit zeggen. De Republikeinen waren zeer nieuwsgierig wie dat wel zouden wezen, maar Kerry noemde geen namen. Dan kan je volgens mij de opmerking beter niet maken. Kerry: "No leader would obviously share a conversation if I started listing them." Ik heb ook gebeld met wat Europese staatshoofden en ze vinden mij een veel geschiktere premier dan Jan Pter Balkenende, maar ze willen niet dat ik hun namen noem, want ze moeten nog een paar jaar door met onze premier. Maar zodra ik aan de macht ben dan zijn ze me een partij blij met en voor me. Dat wil je niet weten.
Colin Powell, minister van buitenlandse zaken zei dat als Kerry geen namen wil noemen dat hij het misschien beter over iets anders kan hebben. Bush-aanhangers zijn van plan om bij alle publieke optredens van Kerry luidkeels om de namen van die staatshoofden te vragen. Het wordt steeds gezelliger.




© Marc van Gestel 2003 - 2004