De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

dinsdag, april 13, 2004
The continuing veep-story
Sommige Democraten denken dat er wonderen staan te gebeuren wanneer John Kerry snel met een vice-presidentskandidaat op de proppen komt. Ik zie niet waarom dat zo snel moet, want de aandacht in de media ligt toch vooral bij de problemen die president Bush heeft met Irak en de 9/11-commissie. Ik zou Kerry lekker met rust laten als ik een Amerikaanse Democraat was. Maar dat ben ik niet. Twee Democratische senatoren hebben inmiddels besloten dat het nodig is om hun steun uit te spreken voor collega John Edwards als running mate. Byron Dorgan en Kent Conrad zijn de senatoren, van wie u ongetwijfeld nog nooit gehoord heeft. Wellicht hopen ze zo op wat meer aandacht in de media. Dorgan: "I am not waging a campaign, I am just expressing myself and others should express their interest as well. I want the strongest ticket possible this fall. I want to win the presidency and I happen to believe the strongest ticket possible will be a John Kerry-John Edwards ticket."
Eens kijken of Kerry tegen de niet aflatende druk binnen zijn eigen partij kan. Voor de Democratische conventie (eind juli) moet hij een naam bekend maken. Hij heeft dus nog ruim de tijd.




© Marc van Gestel 2003 - 2004