De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

dinsdag, april 06, 2004
TV-spots zonde van het geld?
Ander gerucht: volgens een aantal topfunctionarissen in de Bush-Cheney-campagne denken dat het investeren van de miljoenen aan campagnegelden in tv-spots zonde van het geld is, aangezien de meeste mensen direct doorschakelen naar een andere zender wanneer de spotjes uitgezonden worden. Men verwacht dat de kiezers de campagne pas weer oppikken na de zomer, wanneer de conventies op tv komen. En een heel impopulaire theorie zegt dat kiezers pas in de laatste twee weken hun keus voor een van de kandidaten zullen maken. Dat is leuk om te weten voor alle vrijwilligers en medewerkers van alle partijen. Werken ze daar dag in dag uit, week in week uit zich voor uit de naad, levens op donuts en pizza's (oh nee, dat deden ze normaal ook al).




© Marc van Gestel 2003 - 2004