De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zondag, april 11, 2004
West Wing 3 in huis!
Lezers die niet geïnteresseerd zijn in de Amerikaanse dramaserie The West Wing, kunnen deze post rustig overslaan, want ze zullen mijn enthousiasme toch niet delen. Ik heb namelijk The West Wing serie 3 op dvd binnen! Vreugde en blijdschap hier in huis. Ik kom de komende dagen niet meer buiten, behalve voor de verplichte familieaangelegenheden die Pasen met zich meebrengt. Verder 22 afleveringen van 40 minuten genieten. Jammer genoeg staan op de dvd's niet de beloofde extra's, dus ik ga een diepbedroefde brief naar Warner Videos sturen. Maar ik kan nu al niet wachten op de uitkomst van de cliffhanger van seizoen 2, al is de spanning niet zo groot, want de cliffhanger was: zal president Bartlet zijn herverkiezingscampagne opstarten of niet. De serie is in de VS al in seizoen 5, met president Bartlet, dus het antwoord lijkt duidelijk. Maar je weet het natuurlijk nooit.




© Marc van Gestel 2003 - 2004