De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zaterdag, mei 15, 2004
Alle peilingen op een rij
Mooie site met verzameling van alle statewide opiniepeilingen. Ondanks mijn twijfels over de waarde van opiniepeilingen zie ik voor de landelijke Amerikaanse verkiezingen wel het nut van een vergelijking van de peilingen per staat. Deze site houdt die peilingen bij en vooral in het geval van de swing states is het aardig te volgen welke kandidaat daar de lijst aanvoert. Dat neemt overigens niet weg dat er maar één peiling is die er toe doet (en ik val in herhalingen, maar ik vind het te belangrijk om dit niet nog een keer te zeggen): die van 2 november zelf.




© Marc van Gestel 2003 - 2004