De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

woensdag, juli 28, 2004
Egotrip Radio Online
Gisteravond was ik te gast bij Radio Online, een TROS-programma op Radio 1. Reden was de al eerder genoemde groep webloggers die op de Democratische conventie was uitgenodigd. Omdat ik ook een weblog over de Amerikaanse verkiezingen bijhoud (voor het geval dat u dat nog niet was opgevallen), vond men mij de aangewezen persoon om het hele zaakje eens van commentaar te voorzien. Dat ging geloof ik redelijk. Ik ben niet over microfoonsnoeren gestruikeld, heb mijn Spa Blauw niet over de apparatuur gegooid, of nog erger over de aantekeningen van Fransisco van Jole en Marie-Claire van den Berg, en ik viel niet stil. Genoeg om mijn radiodebuut als geslaagd te bestempelen. Je hebt niet eens door dat er ook mensen naar luisteren. Prima medium, radio.
De uitzending blijkt morgenmiddag online te beluisteren te zijn op de site van Radio Online (www.radio-online.nl), dus iedereen is uitgenodigd. Ik ga natuurlijk niet naar mijn eigen stem luisteren, ik herken mezelf toch niet.




© Marc van Gestel 2003 - 2004