De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

woensdag, september 08, 2004
Update-problemen
Zo lang als vandaag is Blogger, mijn weblog-provider nog nooit uit de lucht geweest. Excuses daarvoor, al kan ik er natuurlijk ook weinig aan doen. Ze hebben beterschap beloofd. Als mijn weblog een volgende keer zonder aankondiging niet ververst is 's ochtends, dan komt het door een technische storing, en niet omdat ik ziek was (bedankt voor het bezorgde mailtje, Ben). Zou ik om een of andere reden niet kunnen updaten, dan meld ik dat van tevoren.
Donderdagochtend weer verse stukken.




© Marc van Gestel 2003 - 2004