De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

dinsdag, september 14, 2004
Vraag
Van een van mijn trouwe lezers kreeg ik het verzoek dit bericht te plaatsen. Bij deze dan, en bij uitzondering:

Beste POTUS2004 lezers,

Ik hoor bij degenen die ongeveer 400 dagen geleden is begonnen Marc's
gedachten over de presidentsverkiezingen in de V.S. mee te lezen. In die 400
dagen ben ik van volledig ignorant tot geinteresseerde leek geëvolueerd. Dat
allemaal dankzij het monnikenwerk van Marc.
Als jullie, net als ik, Marc daarvoor passend willen bedanken, stuur dan
even een mailtje aan marcbedankt@bincweb.nl. Ik neem dan contact op.

Groeten,
Ben Brandenburg




© Marc van Gestel 2003 - 2004