De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

dinsdag, oktober 12, 2004
Dringen voor Amerikakiest.nl
Van 8 september tot en met 8 oktober zijn er 1,4 miljoen pageviews opgevraagd. Helaas niet van mijn site, maar van het samenwerkingsproject van de publieke omroep: Amerikakiest.nl. Het aantal unieke bezoekers was 275.000. Twee daarvan vonden gisteren diep weggestopt op de site van Amerikakiest.nl een link naar mijn website. Ik had stiekem gehoopt op iets meer doorklikbezoek, maar aan de andere kant, de laatste tijd heb ik dagelijks meer dan 300 pageviews. Dat is 2100 pageviews per week en bijna 10.000 per maand. Daar ben ik zeer tevreden mee.
Volgens mij heb ik een flink aantal zeer trouwe bezoekers en die tellen voor mij even zwaar als die duizenden bezoekers bij grote "broer". Ik hoop dat u allemaal op mijn site blijft terugkomen. Voor u steek ik namelijk dagelijks veel tijd in het weblog. Met veel plezier trouwens.
275.000 bezoekers. Jemig.




© Marc van Gestel 2003 - 2004