De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

dinsdag, oktober 26, 2004
Ego-moment: interview
Op de website van Amerikakiest.nl staat sinds gisteren een interview met mij over mijn weblog en de verkiezingen. Ik vertel er natuurlijk niets dat u als trouwe lezer niet al wist, maar natuurlijk is het een welkome promotie voor mijn site. Het leverde gisteren althans weer een extra stroom bezoekers naar mijn weblog op. Van harte welkom. Ik hoop dat u de komende tijd nog terug blijft komen. Ik ga door tot en met de inauguratie van de nieuwe president. Dat is eind januari.




© Marc van Gestel 2003 - 2004