De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zaterdag, oktober 23, 2004
Het weblogvirus woekert in medialand
Marc Chavannes (NRC), Jeroen Wielaert (Radio 1), de jongens van het Journaal, en nu ook journalist Chris Kijne namens het radioprogramma De Ochtenden: allemaal met een weblog begonnen. Knap hoor, een paar weekjes wat stukjes op een website zetten. Niemand die er op kwam om dat meer dan een jaar voor de verkiezingen al te doen? Behalve ik dan? Ik bedoel maar.
Kijne presenteert vanuit Washington D.C. op 1, 2, 3 en 4 november De Ochtenden, rechtstreeks, met studiogasten, reportages en live-schakelingen met verslaggevers bij de Los Angeles Times (wat is er zo bijzonder aan die krant?) en elders in Amerika. Een beetje Nova New York, maar dan vanuit D.C. en op de radio. De enige reden dat ik hem noem is omdat hij uitzendt vanaf de campus van mijn oude universiteit, American University, waar radiostation WAMU is gevestigd. Oh, en hij kan ook op papier redelijk uit zijn woorden komen. Niet onbelangrijk als je ook een weblog moet vullen.
Mijn tips voor Kijne: Breadsticks bij de afhaal Pizza Hut vlakbij metrostation Tenley Town en supermarkt Fresh Fields, oook vlakbij de metro.




© Marc van Gestel 2003 - 2004