De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

maandag, oktober 04, 2004
Spinning Democrats
Toevallig kwam ik langs een lijstje spin van de Democraten na het debat tussen John Kerry en president Bush. De Republikeinen hebben ongetwijfeld net zulke uitspraken gedaan, hoewel ik ze nog niet heb gezien, dus ik beperk me tot de leukste Democratische spin:
Senator John Breaux (Louisiana): "John Kerry had a very good night. And bear in mind that (Iraq) was the area where President Bush was supposed to be at his best. Bring on the next two debates!" Dat was de de algemene teneur van de Democraten. De mooiste opmerking kwam van Senator Patrick Leahy uit Vermont: "Last night, I'm afraid, the president looked like a man who showed up for a nine-minute debate and was terrified to find it was a 90-minute debate. After nine minutes he'd run out of Karl Rove's one-liners."




© Marc van Gestel 2003 - 2004