De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

zaterdag, oktober 09, 2004
Vanavond in Nova New York
Vanavond in Nova New York wederom een veelkleurige groep gasten. Er wordt natuurlijk teruggekeken op het debat van vannacht en dat doet Twan Huys met dominee Rob Schenck, een van de grote leiders van de christelijke conservatieve gemeenschap van Amerika en met Harvard-professor en New York Times columnist Henry Louis Gates.
Verder in de uitzending een aantal gangleiders uit de Bronx en als vertegenwoordiger van de zwarte kiezer in de VS: the Godfather of Soul James Brown. Wist u overigens dat Al Sharpton, oud-Democratisch presidentskandidaat, zijn manager is geweest? In de periode 1973 - 1980 om precies te zijn (is mij ingefluisterd. Zo'n encyclopedisch geheugen heb ik nou ook weer niet). Het absurde kapsel dat Sharpton zich heeft aangemeten is overigens als eerbetoon aan de heer Brown.
In de NRC las ik dat ook aartsconservatief en voormalig presidentskandidaat Patrick Buchanan te gast zou zijn, maar daar lees ik op de Nova-website niets over. Ik hoop dat die nog een keer langs komt.




© Marc van Gestel 2003 - 2004