De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

dinsdag, november 02, 2004
Het einde van dit weblog nabij?
Zoals u heeft kunnen lezen zal ik vannacht in de Radio 1-studio zitten. Ik zal dan proberen hier en daar mijn weblog bij te werken. Er is een computer aanwezig, dus dat zou het probleem niet mogen zijn. De vraag is eerder of Blogger het deze verkiezingsnacht niet te druk krijgt met al zijn webloggers die allemaal tegelijkertijd als eerste de winnaar willen melden. Dus als er niets online komt te staan, ligt dat daar aan. In de loop van de woensdag zal ik dan weer proberen om de afloop van de verkiezingen op mijn weblog te zetten.
Is het daarna over en uit? Nog even niet. Ik vind dat de finish pas is gehaald als er een nieuwe president is ingehuldigd. Dat is pas op 20 januari, dus ik kan nog even door. Ik geef toe, de spanning is er dan af, en in de transitieperiode hoeft er niet per se veel te gebeuren. Maar wie toch mee wil om de zoektocht naar een nieuwe president af te maken is de komende maanden nog steeds welkom op dit weblog. Misschien dat ik ietsje minder frequent verslag doe, maar dat zien we dan wel weer. En wat ik daarna ga doen met mijn weblog (of met een nieuw weblog), daar heb ik dus nog een paar maanden de tijd voor om dat te bedenken.




© Marc van Gestel 2003 - 2004