De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

woensdag, november 03, 2004
Het gaat dus duidelijk om die drie staten
Florida, Ohio, Pennsylvania. Die drie staten zijn nog steeds too close to call. En verwacht daar voorlopig geen uitslag en dus blijft de spanning hoog. Alle andere staten volgen de uitslag van vier jaar geleden. De conventionele wijsheid zegt: win twee van de drie staten en je wint de verkiezingen. Makkelijk gezegd, en gezien de ontwikkelingen waarschijnlijk heel erg aan. Ik neem aan dat iedereen die mijn log leest ook meekijkt op tv of luistert naar de radio, dus veel nieuws kan ik u niet vertellen. Hier in de studio wordt niets spannends achter gehouden. Dan zou ik het u melden...




© Marc van Gestel 2003 - 2004