De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

woensdag, november 10, 2004
Kerry op herhaling?
John Kerry sluit helemaal niets uit. Dus ook niet een nieuwe poging over vier jaar om het Witte Huis te bereiken. Het is ook niet zo dat hij nu al van de daken roept dat hij in 2008 weer in de race is. Dat is ook misschien een beetje vroeg zo vlak na zijn nederlaag. Eerst maar weer plaats nemen in de Senaat en weer verder met zijn termijn.
Kerry schijnt tegen zijn vrienden en supporters gezegd te hebben: "Sometimes God tests you. I'm a fighter and I've come back before." Broer Cameron Kerry voorzag ook de mogelijkheid dat zijn oudere broer zich weer verkiesbaar zou stellen: "That's conceivable. I don't know why that [de nederlaag van afgelopen week] should necessarily be it."
Maar dan vraag ik me af: nog een keer dat Vietnam-verhaal? Nog een keer die beschuldigingen van draaikonterij, hoe onterecht ook? Zolang Karl Rove nog leeft zou ik als ik Kerry was lekker in de Senaat blijven zitten. Maar wie ben ik?




© Marc van Gestel 2003 - 2004