De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

dinsdag, november 02, 2004
Lange rijen bij de stembureaus
Het ziet er goed uit, als ik de tv mag geloven: lange rijen bij de stembureaus, goede hoop op een hoge opkomst. Getallen van tussen de 210 en 225 miljoen kiezers. Dat kan de strijd alleen maar spannender maken.
Verder is er natuurlijk helemaal niets te zeggen over het stemmen. Ik heb nog maar weinig klachten gehoord en iedereen wacht netjes op zijn beurt. Dat doen Amerikanen altijd, dus nieuws is het niet te noemen.
Zometeen op de trein naar Hilversum en dan eens kijken of al die stemmen ook ergen toe gaan leiden. Zoals gezegd, ik zal proberen om mijn log vannacht bij te werken, maar ik kan niets beloven. Voor iedereen die vannacht op blijft, of in ieder geval een deel daarvan: sterkte en veel plezier. Voor iedereen die morgen wel ziet hoe het afgelopen is: tot morgen!




© Marc van Gestel 2003 - 2004