De Amerikaanse presidentsverkiezingen 2004

Nog tot de presidentsverkiezingen van 2008


Home
About this weblog
Bronnen
Mail mij
Atom
This gif is freely copyable. Just right click, save Powered by
RSSify at WCC

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

woensdag, november 03, 2004
Marc dankt
In de vijftien maanden die ik tot nu toe aan mijn weblog heb besteed, heb ik regelmatig e-mail ontvangen van lezers. Ze moesten wel mailen, want ik had besloten om geen commentaar-functie toe te voegen omdat ik bij genoeg weblogs zag wat voor potentiële puinhoop dat kon opleveren.
Maar de e-mails waren eigenlijk maar op één na allemaal positief (Die negatieve wil ik u niet onthouden: "Inderdaad. U heeft niets te melden. Verveelt u zich soms? Niets nuttigs omhanden? H W" Mooi hè?). Zij bevatten complimenten, links, meningen en adviezen waarmee ik mijn weblog eigenlijk alleen maar beter heb kunnen maken. Ik weet dat mijn log er wat grafische vormgeving betreft niet bijzonder uitziet, maar het gaat mij dan ook alleen om de inhoud. Ik wil mijn lezers een zo compleet mogelijk beeld geven van het hele Amerikaanse verkiezingscircus en ik hoop dat dat tot nu toe een beetje is gelukt. Ik ga de komende weken nog door. Ik vermoed dat een groot aantal lezers met de verkiezing van de president vandaag de belangstelling wel zal verliezen, maar voor degenen die de cirkel rond willen maken, zal ik ook proberen een beeld te geven van de periode tot en met de inauguratie van de nieuwe president. Ik had graag gewild dat Kerry had gewonnen, maar dan vooral omdat ik dan heel mooi de transitie van de ene president naar de andere had kunnen vastleggen. Nu zullen er, op een aantal wijzigingen in de personele sfeer, waarschijnlijk niet veel spannende dingen gebeuren. Maar ik zal ze hier natuurlijk wel melden.
Ik ben nog bezig na te denken wat ik zal doen na die tijd, maar voor 20 januari 2005 zal ik u daarvan op dit weblog op de hoogte stellen. Dat ik de weblogvorm zal blijven hanteren ligt voor de hand, want die is me zeer goed bevallen. Wie had vijftien maanden geleden gedacht dat mijn weblog mij nog tot in de radiostudio's en gisteren en vandaag zelfs in de tv-studio's zou brengen? Ik niet. Was een mooi moment in de geschiedenis van Potus2004.
Van de lezers die nu weer voor vier jaar genoeg hebben van het feest dat de Amerikaanse politiek heet, neem ik hier afscheid. Ik hoop dat u wat aan mijn stukjes heeft gehad en er net zoveel plezier aan heeft beleefd als ik aan het schrijven ervan. Gegroet. Iedereen die mij heeft gemaild en onverhoopt geen rechtstreekse reactie van mij heeft ontvangen (er slipt soms wel eens wat tussendoor): bedankt voor uw belangstelling en tijd.
Voor de lezers die het nog even vol willen houden: ik zal de komende maanden iets minder schrijven, maar natuurlijk mijn best doen om alle belangrijke gebeurtenissen mee te nemen. Gaat vast wel lukken.




© Marc van Gestel 2003 - 2004